woensdag 6 juli 2011

koffers pakken

In de zomervakantie is er overal komkommertijd, behalve diverse sale en outlet happenings is er niet zoveel spannends in de winkelcentra te beleven. Nu zijn ook de meeste mensen op vakantie en is het winkelpersoneel vaak dun bezaaid dus dat is dan wel weer in evenwicht. Bij ons is zelfs de kringloopwinkel de hele zomervakantie dicht, da's dan wel weer balen. gelukkig heb ik nog wel het een en ander aan spulletjes op zolder waar ik nog altijd wat mee ging doen, de hoogste tijd dus. Iedere dag probeer ik ergens aan te werken. van de week had ik bijv een paar oude schoolstoelen bewerkt met schoolbordverf, de rugleuning heb ik dan met deze verf geschilderd zodat iedere gast aan tafel een naam er op kan schrijven, gewoon n leuk grapje, deze stoelen doen het overigens ook erg goed op de kamers van de kids. Ook de vintage koffers lagen in hoge stapels op t zoldertje, vele verkoop ik gewoon puur zoals ze zijn maar sommige hebben n lelijke kleur en die zijn dan weer geschikt voor een pimpsessie.
een grote koffer heb ik waterig grijs geverfd, even laten drogen en aan de gang met schoolbordverf. ik heb aan de voorzijde toys geverfd met sjablonen en bovenop een label geschilderd emt schoolbordverf, ideaal voor kinderspeelgoed, je schrijft dan bijv. lego dr op of de naam van het kind en klaar is je opberger. Bij de kringloop is het vaak moeilijk vinden omdat die deze koffers meestal gelijk weggooien,zonde. op de rommelmarkt kun je eht nog wel eens treffen en als ik ze daar zie liggen neem ik ze ook mogelijk allemaal mee.
ik wens je allemaal een fijne vakantie.
www.dorresteijndesign.nl

www.cabauwsekaatje.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License