woensdag 22 februari 2012

kleurig muurtje in een uurtje

Je herkent t vast wel, op de zolder of in de kasten liggen allerlei stukken behang, soms nog n hele rol maar vaker n gedeelte ervan, over van een behangsessie in je huis. Nu ben ik mijn kantoortje aan t opknappen en ook bij ons zwerft er nogal wat behangrestanten op zolder. Ik heb de leukste bij elkaar gezocht en er gewoon banen van  op de wand geplakt, ik heb 1 wandje gedaan, het effect is erg fleurig en heel makkelijk behangen, je hoeft niet te kijken naar patronen die door meoten lopen. voor de finishing touch heb ik er 2 lege lijsten aan gehangen, klaar kantoortje, in een uurtje gepiept.
www.dorresteijndesign.nl
www.cabauwsekaatje.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License