vrijdag 8 juni 2012

voetbalgekte en oranjekoorts

ja hoor, de oranjekoorts en voetbalgekte is nu toch overal aan het toeslaan. de meest wanstaltige versiersels en gezellige vlaggetjes zie je bij vele huizen en winkels al van kilometers afstand hangen. Nadat er op internet een waarschuwing was afgekondigd over de betekenis van oranje vlaggen voor je deur heb ik me maar ingehouden. Nu vind ik al dat plastic gewapper voor mn raam toch al beetje kermisachtig dus heb ik t op mijn eigen manier ingevuld. Van een oude vlag heb ik diverse kussenhoesjes genaaid voor in de tuinbankjes, aan de droogmolen en waslijnen hangen rood-wit-blauwe kledingstukken en alle plantenbakken voor het huis zijn met oranje planten opgevuld. Zo, laat dat EK nu maar beginnen, alleen de borrels en hapjes nog koud zetten en we zijn er helemaal klaar voor.
www.dorresteijndesign.nl

www.cabauwsekaatje.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License