zaterdag 29 december 2012

kroonluchter met brocante kopjes

Overal is het kerst uitverkoop, de tijd om een kandelaar of kroonluchter te scoren voor zacht prijsje. Zelf heb ik er nog eentje liggen waar ik al tijden niks mee doe. Ik zoek wat brocante kop en schotels bij elkaar en zet ze om en om (dus de 1 met kop en schotel en de ander met alleen n schotel) vast op de kaarsenhouder op de kroonluchter. Door om en om kopjes te gebruiken word het geheel niet zo zwaar in gewicht. Met silliconenkit zet ik het vast, dit duurt even dus geef de kroonluchter even de tijd om te drogen.
Boven de eettafel is nog een mooie plek om het geheel op te hangen. In de kopjes doe ik waxinelichtjes met een batterijtje en op de schoteltjes leg ik geurwaxinekaarsjes.

www.cabauwsekaatje.nlwww.dorresteindesign.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License