zondag 3 november 2013

oude hark word handige opberger



Op de rommelmarkt staan ze altijd een beetje zielig te wachten tot iemand tussen hen komt zoeken, het afgedankte gereedschap en tuinspul is meestal geen kraam waar men massaal op duikt op zoek naar antiek en brocante schatten. Ik dacht afgelopen weekend eens anders; laat ik de mooie antieke buikkastjes, oude koffers en originele lampjes een keer staan en ga op zoek tussen de tuinkraam. Ik had bedacht dat ik wat leuke opbergplekken nodig heb thuis en in de schuur en zag n paar oude harken staan. Voor n prikkie toog ik huiswaarts met een arm vol harken. Thuis heb ik de stelen verwijderd en de harken opgehangen zodat er een soort van kapstok ontstaat, de alle lelijkste heb ik geverfd met witte latex voor landelijke effect waar nu de hondenriemen aanhangen aan binnenkant kast, in de schuur heb ik de grootste opgehangen met hieraan m'n tuingereedschap en halster v.d. ezel. In de keuken een paar kleinere exemplaren waar ik m'n mooiste brocante kopjes aan heb gehangen. Best leuk, dat gehark...
www.cabauwsekaatje.nl
www.dorresteijndesign.n
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License