maandag 30 augustus 2010

alle zeilen bij zetten



het regent en waait, als je zegt dat het oktober is geloof je het ook.. echt weer om binnen wat te klooien met stofjes en frutsels. Ik heb onlangs mijn fiets wat opgepimpt hier en daar, fleurige tafelzeilcoupons gekocht en het kinderfietszitje bekleed hiermee, ook een hoesje voor mijn zadel en de knalrose kist voorop kreeg ook een leuk dekje van tafelzeil. Voordeel, je kunt het makkelijk droogmaken na n bui regen. Van de restjes ben ik ook wat gaan maken, ik heb hier en daar nog al wat zitjes in de tuin en de stoelkussens steeds binnen en buiten brengen wordt op den duur vervelend. De oplossing is het tafelzeil.. Gebruik een stevige naald op je naaimachine want het is een dikke laag waar ie doorheen moet. Knip lappen zeil op maat, desnoods verschillende soorten die je aan elkaar zet om een juiste formaat stuk zeil te krijgen, hiermee maak je kussenhoesjes, leg de print naar binnen gevouwen, stik 3 kanten vast(leuk emt zigzagsteken) en keer weer binnenste buiten, vul nu op met oud kussen of vulling en naai de 4e kant ook netjes dicht. Voorlopig kun je deze zeilkussens lekekr buiten laten, een doekje dr over en je billen zitten droog enne.. het staat zoooo gezellig al dat fleurigs in je tuin!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License