vrijdag 3 september 2010

het boek is uit!!


Het boek is uit!

Tja, wat moet je met zo’n titel? Het is niet wat u denkt beste lezers, het is namelijk een echt boek waar ik het over heb. Nou ja.. echt.. in deze tijd van overal en altijd internet dat zelfs op je telefoon te ontvangen is dacht ik, laat ik eens met de tijd meegaan en mijn boek in e-book uitbrengen.

Voordeel is dat men voor een relatief klein het boekje in pdf bestand krijgt toegezonden en overal op je pc en e-reader kunt lezen. Nadeel blijft toch wel dat een boek toch wel echt een boek behoort te zijn. Lekker bladeren en aanraken en het staat gewoon mooi in je boekenkast.

Maar goed, laat ik niet sentimenteel worden om een boek. De reden tot schrijven was dat ik heel vaak word benaderd met vragen over styling en inrichting van de woning. Rustig afrekenen bij de buurtsuper is er soms niet meer bij, sta ik weer in discussie met iemand die over nieuwe gordijnen nadenkt bla bla bla.

In mijn boekje geef ik stylingtips en adviezen op een dusdanige manier dat het voor iedereen begrijpelijk en toegankelijk is. Dat je ook je woning een make over kunt geven met relatief weinig budget en zonder dat Endemol producties er aan te pas hoeft te komen.

Men denkt vaak dat een restyling gepaard gaat met grote bedragen en weken op de woonboulevards vertoeven. Natuurlijk, dat kan ook, maar het is juist de kunst met weinig middelen een groots effect te bereiken.

Ik moet iets bekennen: ook ik ben een groot grofvuilshopper. Gelukkig wordt het weer wat eerder donker ’s avonds, zodat ik ongegeneerd kan rondfietsen langs het aangeboden grof vuil op woensdagavond. Soms kom ik er weken niet langs, maar er zijn periodes dat ik voel dat er een bijzonder meubelstuk te vinden is.

Vorige week nog tijdens een fietstocht met een vriendin. Ik zag van kilometers afstand al een pootje uitsteken boven een grote berg rommel. Mijn vriendin dacht nog dat ik een grapje maakte. Maar toen ik daadwerkelijk afstapte om het bijzondere tafeltje uit de hoop te bevrijden steeg het schaamrood haar toch naar de wangen… ‘Nee hoor Karien, dat ga je echt niet doen hoor’, riep ze van schrik. Voor ze goed en wel een stuk was doorgefietst om er vooral niet bij te horen had ik het schattige tafeltje al op de fiets gebonden met mijn jas. Ja, je wordt vindingrijk hoor, gofvuilshoppen voor gevorderden, zeg maar.

In het e-book staan ook veel leuke tips om oude en nieuwe spulletjes een leuke eigen stijl te geven en het tafeltje zou er zo bij kunnen. www.dorresteijndesign.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License