zondag 26 september 2010

woonbeurs adviesdagen




pff...wat n druk weekend... wel erg super om te doen, heb t hele weekend interieur adviezen gegeven in het ariadne at home huis op woonbeurs in de rai. met 2 collega's ieder half uur een klant voorzien van adviezen,plattegronden en tips.. heftig maar de moeite waard.. binnen enkele minuten was het weekend volgeboekt, rijen dik stond men aan de balie om zich aan te melden voor dit advies-aanbod. Je komt ook allerlei varianten tegen, de een komt met complete bouwtekeningen aan en de ander weet eigenlijk niks van zn woonkamer maar wil wel heel graag een plattegrondje.. daar moet je creatief op inspringen.. er komt ook iedere keer n ander advies boven, dat maakt t werk zo leuk en afwisselend. Ook n goede training, je moet snel schakelen en steeds snel iemand leren kennen in dat half uurtje. Topsport.. Ik heb de beurs eigenlijk nog niet goed bekeken verder, alleen de route naar het toilet en parkeergarage heb ik n aantal keren afgelegd en vluchtig in de naastgelegen stands gekeken. Vandaag is de vakdag en krijg ik de kans alles goed te gaan bekijken.. er was vooral veel vintage en second hand toegepast in de hal van de woonbladen, recyclen was het 2010 thema.. leuk want in mijn webwinkeltje verkoop ik dat natuurlijk ook,,ben ik toch nog n soort van trendwatcher haha.. gaap.. eerst ff tukkie op de bank en dan vol gas ..alweer naar de rai..wordt vervogld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License