woensdag 8 september 2010

het eetpaleis


tijdje terug benaderd door management van pannenkoekenhuis om de boel is wat op te leuken daar. Het was vooral gericht op gourmet en pannenkoeken en het pand heeft een soort van zolder waar dit gedeelte zit. Ik zag het al helemaal voor me; delfts blauwe stofjes, geruite kleden en gordijnen en brocante all over the place.. niet dus.. Ik ging op gesprek en kwam er al snel achter dat het kneutergehalte vooral niet de bedoeling was, het moest een licht modern toegankelijke toko worden waar ook vergaderingen etc plaats konden vinden..pff..dat was we leven n omschakeling maar goed, je bent stylist of je bent t niet, ook daar is een plan voor te maken. Het is uiteindelijk whitewas/blauw/grijs geworden en de schilders zijn volop in de weer, ik heb n nogal heftige kleur blauw geadviseerd en ik word zo ongeveer ieder dag wel gebeld of het echt wel kan, dat blauw.. Nu zijn het ook voornamelijk mannen die daar de scepter zwaaien en die vinden het lastig om er doorheen te kijken en te wachten op het eindresultaat, als het klaar is past alles mooi bij elkaar en is het wel oke..hoop ik.. dat is altijd weer spannend..ik houd je op de hoogte..



www.cabauwsekaatje.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License