woensdag 7 augustus 2013

gered van de glasbak; flessenvaasjes

Slecht weer vandaag, dus ik dacht de kasten maar eens grondig uit te soppen en op te ruimen. Bij de eerste kast stuitte ik al op een aantal lege glazen flessen die eigenlijk klaar stonden voor de glasbak. Tja helaas..daaag schoonmaakochtend, ik ben gelijk met die flessen lekker aan de slag gegaan.
Een paar leuke exemplaren heb ik schoongemaakt en met diverse soorten roze verf geschilderd. Sommige met krijtverf, andere met latex en een met hoogglans. Nadat ze opgedroogd waren heb ik enkele voorzien van vintage poëzie plaatjes en kanten lint. Ook de grote groene buikfles die ik nog had heb ik geschilderd in zachtroze kleur. Compositie ervan gemaakt op een oud kastje met als tegenhanger een robuuste grove ketting erbij geeft de kamer een leuke sfeer. Zelfs zonder bloemen zijn ze leuk om naar te kijken.



www.dorresteijndesign.nl

www.cabauwsekaatje.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License