dinsdag 23 november 2010

feestmaand



he, gezellig, nog n paar daagjes en dan is het december, de maand van sint, kerst kaarsjes en wollen plaids... Persoonlijk vind ik sinterklaas nog veel leuker dan kerst, zoals je al in mn vorige blog kon lezen is dat van kinds af aan al met de paplepel ingegoten daar iets speciaals van te maken. Naast het helpen van suprises maken voor mn kids (kom maar, mama doet t wel hoor..) eerlijk gezegd vind ik dat zooo enig, eerst wat bedenken, dan n hilarisch gedicht maken en aan de hand daarvan een suprise frutselen. Dit keer had mijn dochter een leuk jongetje uit de klas die nogal dol op patat is.. een grote puntzak met friet staat nu te drogen op zolder,, en dan nog de overige suprise voor thuis,, ik krijg er nooit genoeg van.. Ons huis is momenteel ook opgeleukt met sint versiersels,, leuke tekeningen van de kinderen, geknutselde stoombootjes voor het raam, zelfgemaakte sintslingers en de tak met lichtjes en pakjes boven de eettafel. Ik gebruik de tak het hele jaar door met allerlei leuks er in, nu dus minipietjes vd supermarkt, kleine ingepakte doosjes met mooi lint en snoepkettingen van papier.. Laat die sint maar komen hoor..

Ik heb voor mn webwinkeltje weer de leukste spullen besteld van onder andere KIDSLAB, dit komt vd week binnen en dan kan t nog net voor 5 december op de site..





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License