zondag 17 april 2011

de schatkamer


Zaterdag..rommelmarktdag!!  In deze tijd van het jaar is er zo ongeveer wekelijks wel een markt te vinden. Gister bij ons in het dorp, hier is het altijd heel gezellig en het lijkt of de weergoden altijd goed gestemd zijn tijdens deze happening want ook nu weer schijn t zonnetje gezellig over de kraampjes.
Ik kon helaas niet direct om 10uur voor het hek staan maar toen ik om 11uur aan kwam scheuren op de fiets was het al mega druk. Spiedend worstelde ik mij door de menigte op zoek naar mooie schatten. Wat brocante voor de webwinkel, een zoekopdracht van een klant en natuurlijk weer iets leuks voor mijzelf. Lampjes, melkbus en oude koffers waren een van de schatten die ik al had gevonden, mijn fiets was eigenlijk al afgeladen vol toen mijn oog viel op een schilderijlijst. Het ding stond n beetje zielig achterstevoren in n hoekje gepropt maar ik voelde gewoon dat dit M was.. de schat van de dag!! Voor n paar centen had ik de lijst in mijn bezit, een mooie met gipsen lijst, dit was weliswaar beschadigd maar thuis heb ik de lijst bijgewerkt met gouden verf en er een superleuk memobord van gemaakt. Zo blij als een kind ben ik r mee, kijk maar naar de foto en laat es weten wat je r van vind..
www.cabauwsekaatje.nl
www.dorresteijndesign.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License