zaterdag 9 april 2011

pallet-prikbord

Ik ben gek op speuren in ouwe zooi, dat is bekend. Maar ook de afvalcontainer van onze bouw is niet meer veilig voor mijn creatieve mind.. Ik liep langs op weg naar de tuin om er eens lekker voor te gaan zitten, je kent dat wel, boekje, bakkie koffie, heerlijk.. Maar goed, ik zag opeens een stuk pallet uit de container steken, daar moet ik iets mee, was mijn gedachte. Het viel nog niet mee dat ding uit de zooi te trekken maar na wat zweet en opengehaalde handen was het toch voor elkaar. De pallet heb ik doormidden gezaagd, ingesmeerd met grijzige was en voorzien van een tekst. Na dat de boel droog was heb ik een dik touw bevestigd en haakjes in het hout geschroefd..en klaar!! mijn kids wilden gelijk alledrie n eigen exemplaar op hun kamer. Ik had het ontwerp op hyves gezet en binnen no-time had ik vele leuke reacties ontvangen. ik denk dat ik voortaan de pallets maar gelijk achter over druk van de bouwvakkers voordat zij ze in de afvalcontainer gooien.. fijn he..creatief bezig  zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License