vrijdag 13 mei 2011

Malle Pietje


Ik heb de stoute schoenen maar es aangetrokken, sinds enkele dagen ben ik met n kraampje begonnen aan de weg, mn brocante, curiosa en woonspulletjes die tegen n buitje kunnen staan hier uitgestald en door middel van n geldbakje kan men wat kopen. Het is dus het bekende zelfbedienings kraampje waar je er veel van treft in onze regio, meestal met eieren of bloemen maar ik dacht waarom niet met deze spullen.   Een paar houten tafels, kratjes en pallets en klaar is t kraampie.  Vroeger bij ons in het dorp was er n mannetje dat allerlei oude bende verzamelde in zn fietskar, die werd malle pietje genoemd, als ik langs ons huis loop moet ik daar toch wel n beetje aan denken met een glimlach..
Voor de gezelligheid heb ik n bankje vd fietsers neergezet met n mandje koffie/limonade en koekjes v n eurie..leuk toch..nu maar hopen op veel bezoekers..en dan vooral betalende….




1 opmerking:

  1. Via Hyves kom ik op je blog terecht.
    Wat een leuk verhaal dit. Mijn vraag was al gelijk, wordt dat niet zo mee genomen? Ik weet helemaal niet welk deel van het land je woont, misschien is dat daar dus helemaal niet het geval.
    Ik hoop dat je al veel verkocht hebt en het bakje ook goed gevuld is :-)
    Ik kom zekers nog een keer aan op je blog, leuk!
    Ik heb zelf ook een blog, misschien vind je het leuk om ook daar eens een kijkje te nemen of misschien wel volger te worden..
    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License