maandag 9 mei 2011

moederdag

Maandag, de dag na moederdag, ook ik ben ontzettend verwend door mijn kindjes, vooral het zelfgemaakte gedeelte vind ik zo lief. Van versjes tot een zelfgemaakt boekje passeerden de revue. Mijn oudste dochter had een zelfgemaakte kaars gegeven. Wat nu zo grappig is, dat zij ook al stylish verantwoord denkt haha. Ze heeft de kaars in de kleurtjes van onze kamer gemaakt, in ton sur ton rose/lila/paars.
Er was ook nog n mooie  rode kaars bij maar die moest ik dan maar in n dicht windlicht opbranden vertelde ze erbij. Ik denk dat er bepaalde genen toch worden doorgegeven aan je kinderen. Mijn zoon had vanochtend in ene bedacht dat hij later vrachtwagenchauffeur ging worden en dan al mijn meubels en spullen ging vervoeren, dat is vast erg handig.  De jongste is vooral erg goed in mijn net gestilleerde werk te verbouwen, als ik dan eindelijk de fotocamera goed heb ingesteld en alles precies op juiste plaats heb gezet rijd hij er even met zn trekkers en autootjes doorheen.. zucht.. die heeft de genen van zn vader meegekregen denk..
www.dorresteijndesign.nl
www.cabauwsekaatje.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License