zondag 25 juli 2010

heitje voor een Karwei (tje)


Vandaag stylingtips en interieur adviezen gegeven in een Karwei-vestiging in de buurt. Ik was gevraagd deze koopzondag de klanten te voorzien van advies, tips en men kon een moodboard maken om de juiste sfeer te bepalen. Het was een gezellige drukte in de bouwmarkt en een bonte verzameling aan mensen kwam er langs. Een oudere dame die haar serviceflat wel wat wilde opfleuren, een Marokkaans gezin die graag een echte Hollandse inrichting wilde maar wel graag met gedrapeerde zalmkleurige gordijnen en een student die zijn gehele kamer zwart wilde verven. De adviezen liepen nogal uiteen en ik heb heel wat plattegronden met kleur suggesties gemaakt. Grappig dat een mens toch echt een kuddedier blijkt, er is een persoon die een metallic wandje in de keuken wil en er staan vervolgens gelijk nog 4 mensen met dezelfde wens in de rij, doe mij zo'n recept met metallic..haha. Een verdwaald meisje heb ik terugbezorgd bij haar ouders, een alleenstaande man vroeg of ik al een man had..(want anders hield hij zich aanbevolen) en na dit huwelijksaanzoek waren er ook gewoon nog mensen die een decoupeerzaag zochten of een kortingspas wilden aanvragen, zo zie je maar, niets zo afwisselend als een dagje Karwei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License