maandag 12 juli 2010

vakantie stress

Geen styling-bericht of interieurfoto's maar een klein verslag van hoe onze eerste vakantiedag is verlopen, als er stoom van je pc afkomt dan kan dat kloppen, dat komt nl uit mn oren!!
Vanochtend was het n beetje onduidelijk wat het weer buiten ging doen dus een uitstekende dag voor ritje met tram naar Utrecht. Kids gaan nooit met openbaar vervoer dus dat vonden ze een ultiem uitje. Na 25 euries te hebben neergeteld voor n paar lullige strippenkaartjes kon de reis beginnen. 80 keer aan medereizigers gevraagd of het echt de juiste tram naar utrecht was gingen we eindelijk zitten, toen iedereen nog in opperbeste stemming. Onderweg werd het weer steeds onstuimiger en het humeur van de kids ook. Na aankomst op het station plensde het en waren we na 2 minuten lopen al drijfnat, iedereen had honger en geen zin om te lopen,grrr. In het eerste de beste (nou ja ,beste..) tentje wat gegeten om vol goede moed en volle portemonnee de stad in te gaan, na 300 meter lopen begint een vd kids te kermen van de pijn, kermen wordt krijsen en ik moet omstanders bedwingen om geen 112 te gaan bellen, wat n brandalarm.. Mijn wederhelft besluit om per direct de eerste tram terug te nemen en ik ben natuurlijk bere- chagrijnig na deze mislukte shop-kans.. Eenmaal terug in die tram blijken we in de verkeerde tram te zitten en komen in n andere stad uit,, Scheldend en mokkend en nog steeds met krijsend kind stappen we maar ergens uit en lopen!! een kolere-stuk terug, gelukkig komen we nog langs een winkelcentrum en kan ik nog snel n paar schoenen scoren als ik plechtig beloof een ijsje te halen als ze zoet even buiten wachten. Krijsende dochter is inmiddels opgefleurd en wil nog wel n leuke bikini uitkiezen, dit tot groot ongenoegen van de overige familieleden natuurlijk en we gaan toch maar terug naar perron om nu de juiste tram te nemen.. Na deze hilarische middag zit ik maar weer ff te computeren en bedenk vast wat er morgen op het programma staat, ik denk dat ik lekker ga werken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License