dinsdag 27 december 2011

budgetboom

budget-boom

Kerst weer achter de rug, buikpijn van het overmatig drank en eetgedrag, stompjes kaarsen in de kerststukjes en de verdroogde naalden liggen her en der door t huis verspreid, ik gooi dat ding r altijd na kerst direct uit om vervolgens gezellige voorjaarsbolletjes in een grote schaal op tafel te zetten. Een echt nieuw begin zeg maar. Als ik dan toch in het tuincentrum loop gooi ik ook gelijk mijn kar maar vol met de kerstuitverkoop artikelen. De meest mooie decoratiespullen  liggen soms voor maar liefst 70% korting in de schappen. Het is vanochtend ook ontzettend druk als ik de parkeerplaats op kom rijden, n teken dat zo’n beetje iedereen heeft ontdekt hoe leuk deze afterparty van kerst hier is.

Tja en zeker in tijden van recessie en crisis is een goedkope uitzet voor je boom en huis voor 2012 altijd prettig natuurlijk. Kijk een s goed om je heen als je daar loopt te struinen, vele harten, hangertjes en ander spul wat heus niet alleen met kerst mooi in je huis staat ligt daar tegen fikse kortingen te wachten om in jouw karretje te belanden.  Paddenstoelen, hertjes en mooi lint kun je altijd gebruiken en als je wat neutrale ballen en slingers aanschaft zoals wit, goud,zilver en natuurtinten zit je volgende kerst altijd goed. Je kunt er dan natuurlijk altijd nog wat nieuws bijhangen en je geniet dubbel en dwars van je budget-boom. Trouwens… houd je van kunstbomen?? Ook deze zijn nu  voor de helft van de prijs nu..ik zeg.. hup, morgen gelijk naar de winkels.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License