vrijdag 23 december 2011

fotohanger

vrijdag 23 december 2011


fotohanger

Bij Xenos is altijd allerlei leuks te vinden, ik kan uren door die winkel struinen op zoek naar iets bijzonders voor het interieur of handig item in de keuken. De siliconen cupcake vormpjes zijn n favoriet van mij, in vrolijke kleurtjes zijn ze al erg leuk om muffins en cupcakes in te bakken maar de vormpjes lenen zich voor meer creatieve projecten. Op mijn etagère liggen altijd lekkere bonbonnetjes of sierlijke bloemblaadjes, ik bedacht me dat het ook erg mooi staat de vormpjes op te maken met bloemen. Een groene cupcake zeg maar. Het resultaat was erg vrolijk op de keukentafel.
Op n regenachtige middag zat ik wat te knutselen met fotootjes. De cupcake-houders werden nu fotolijstjes, ik heb de fotootjes op maat geknipt en vastgezet met dubbelzijdig tape van Xenos, daarna met fleurig touwtje aan grote naald door het vormpje gestoken en dikke knoop onder aan het touw gelegd. Voor het mobiel heb ik 5 vormpjes gebruikt en ongelijk aan een dikke tak gehangen, dit staat heel gezellig boven de eettafel maar kan natuurlijk ook op n kinderkamer met mooie plaatjes erin.
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License