donderdag 22 december 2011

Sleutelbord

Je herkent t vast wel, sta je op t punt om weg te gaan (vaak ben je al veel te laat) en kun je nergens je sleutels vinden, het overkomt mij ongeveer 5x per dag en nu was ik het zat. Er zijn wel allerlei sleutelkastjes en haakjes kant en klaar te koop maar wat is er nu leuker om zelf iets te knutselen??   Bij Xenos kocht ik een dienblad, wit met rozenprint, van hout, verder nog 2 setjes met amuselepels en ik had nog wat gezellige lepeltjes liggen dus de handel was compleet. Met heel sterke dubbelzijdig tape of goed lijmpistool kun je de amuselepels bevestigen, met de lepelkant naar binnen ontstaat er een handige haak voor je sleutels en frutsels. Ik heb er 4 op n rij gedaan, aan allebei de kanten nog n lepeltje omgebogen en ook bevestigd op het blad, 2 andere gebogen lepeltjes heb ik helemaal onderop gelijmd, hier kunnen mooie de riemen van onze hondjes aan opgeborgen worden.


met de overgebleven lepetljes en wat onderzetters heb ik nog n paar losse haakjes gemaakt.
www.dorresteijndesign.nl
www.cabauwsekaatje.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
^

Powered by BloggerDorresteijn Design by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License